Wednesday, May 11, 2011

wuwuwu~ contest : sentimental value ;)



Assalammualaikum ^^




HAHA.. waklu derr.aku join contest? pehh.. tak pernah la pulak aku masuk mana-mana contest sebelum ni. AISHH.. aku bukan sombonglah!..bukan nya malas. Tapi... tak ada siapa pun yang tag kat aku.(menangis sambil lap-lap hingus) *SEDIH.hehe.. dah tuh.. si mokcik Ellyna Riduwan ni tag kat aku.. dengan ini.. aku pun menyertai atas dasar nak mendapat habuan..ececeh.. aku saje lah join.menambahkan post entry..so, here we go ^,~ Wuhuuu.. Contest Sentimental Value? Haduuhh.. gambar ah mende aku nak tibai ni?amende nye yang sentimental ha?


sekali..terpikir masa kenangan kat sekolah. kenapa mesti sekolah? WHOAA..kau cakap lah...katakan lah..zaman sekolah ah yang paling the best.. kat situlah kau jumpe kawan..pakwe,makwe sekeliling pinggang.kan? haha..teringat..dulu kala, nak lari sekolah punye pasal aku panjat tembok belakang sekolah aa.pernah kena rotan sebab aku main tarik kain pompuan..kelas aku sentiasa wanted dek kerana kes telur..aku jugaa.pernah lempang sorang laki.*serius ni. huu..maths masa form 3 pernah dapat 4% :( ..banyak laa lagi kisah teruk masa aku sekolah dulu.


jadiii.. aku pun dok terjah-terjah la file dalam folder school masa zaman comey lote dulu. terjumpa nii >>>






=
=
=
=
=
=






form 1 kot kalau tak silap >,<


wa cakap sama lu der.. dulu wa taiko..kekanak girang semua nih semua anak-anak ikan wa..pergi mana-mana anak-anak ikan wa ni lah yang jaga tepi kain wa.. wa tara hal.. gengstaaa terbesar pelosok setiap sudut sekolah nii.. HAHA.. kau percaya ke? uhm .tak yah laa.. muka sweet macam aku mana layak jadi taiko.. 






EH! jap..jaappp...
bukan gambar ni aku nak pertaruhkan..
TAPI...




.
.
.
.
.
.


haa.mehh-mehh.. gambar yang ni yang aku nak perjuangkan sebenarnya.. TARAAAAAA



.
.
.
.
.
.





sukanya bila dia ceriaaa :)


HAAA.. ok! this is for the real.. hok ateh tadi tuh muqaddimah je..hehe..dah tak banyak gambar dalam folder aku.ni je yang jumpe..mana pergi entah..anai-anai makan ke hapa.. aku suke sangat gambar ni. jelas terpancar kanak-kanak riang gembira kegirangan.. sentimental value an..? yelah kan.. masa form 1..siapa tak eksaited nak masuk sek.men. HAHA..and semua hok muka comey lote tuh my really best friend..ada ramai lagi laa.WAHH.rinduu.


To all.. welcome to SMK TAMAN TASIK,AMPANG.. sekolah aku tuuuu! yaa..di situlah.. segala memori indah dilakarkan..semoga ianya terus tersemat lalu terpahat dengan abadinya.. wehee.. rinduu kelas.. rindu kantin.rindu mokcik kantin..rindu cikgu-cikgu.. ***pssttt.. nak mihun sup satu..kicap cili api kasi letak 10sudu.. kebaboommm.terbayek dari ladang..sumpah! i miss you guys..






*************************





ok bye-bye ***wehh.. kau pilih laa.. nak dua-dua gambar pun boleh..HAHA

mekaceehh sudi bace...moh..kitew like.like  ^__^

1 comment:

RaihanSalihah Samsure said...

chumel2
suka yg 2 2 tuuu
gangster upanya bdak comeyy nii :D