Wednesday, May 04, 2011

yayy.. aku nak kahwin :)



Assalammualaikum




Hi.... ouh yeahh.. hari ni kan? hehe.. aku seronok dengan baby baru. yeah. Muhammad Rayyan Iskandar is my favorite baby now! HAHA. Muhd Kasyful Hurayth & Muhd Rifqi Ramadhani please forgive me. makcu curang sebentar. AHHH.. ada diaorang kisah? mentang-mentang ayah aku beli basikal baru untuk diorang kan.sorang satu lagi. fuiyoooo.. tak layan terus makcu dia. huh..makcu majok ah! uhm.okay la.nanti aku cerita lain kali pasai dak kecik cenonit uh. 


maiiii sini.. aku nak cerita pasal semalam.. hehe.
semalam aku mengeDATE dengan cik tayunk.wewiittt ^,~




HUHU.. baru lah lega bila dapat jumpa kekasih idaman hati semalam. lepas solat Zohor ,janji dalam pukul 2 petang nak jumpa kan.. phewh..pening aku! tah baju apa nak pakai pun pening. ceh.ceh ;O padahal baju belambak.oh! AKU tidak mengerti. yeah.lepas siap cecantik punya pasai.hehe.mana tak nya. dah 4 bulan tak jumpa. "yanaaa..pakwe kau sampai dah tu".. mak aku terjerit-jerit kat aku ,yang sedang rakus menyolek diri.ceehh.. wauuuu.. dia dah sampai ea.bisik hatiku kecil.berdebar-debar rasa. (konon) 


terus pergi wangsawalk.. ha kenapa wangsawalk?


1.parking is free. 
ohh..idak ler free kalau korang park dalam mall tuh. i mean kereta wokay. dalam mall maximum fee is RM5.cari lah kat deretan kedai. first come first serve la. ye ke?murah?ahh..baik beli sepotong cake secret recipe.puas perut I. aku tak suka sangat pun.tapi..dah cik tayunk yang nak..ikut je laa. 






taken by , cik tayunk :)






is it nice? hehe... so shweet ! mekaceehh ye mok.. 






tiba-tiba..sedang kumelalui depan one of he room in Superstar kbox..
"YANAAAAAAA..." aku terdengar suara yang agak sedap bunyik nya.. aku... toleh kebelakang..


adehhhh... terloncat-loncat aku,. belum sempat nak berguling-guling.. Nadiah Zainudin peluk-peluk aku.waauuuuuuu..jumpa classmate terbaik kat sana.. bersepah betul nadiah ni.HAHA.


ok dah! kami pun macam biasa.. pergi melalak kat k box uh.satu jam setengah je.bukan macam Nadiah & the gang..sampai 3 jam tuuu. aku ajak nenok wayang tak dok pitih plak dia..lepas tu.tengok wayang berdua jelah, ..THOR is superb movie bebeh! rugi tak tengok! THEN...pergi makan cake secret recipe.. melahab chicken chop.meh..aku nak kasi review pasal movie THOR ni..


need to watch this !


sumpah..BEST! biasa ah,,cerita orang omputih TERlebih teknologi sains.jadi karut sikit an. jalan cerita memang best. EH! aku tak tipu.. hikhikhik..ada satu scene pasal permasalahan adik beradik between THOR & LOKI. wauuuuu..aku tak paham..sampai air mata yang bergelinang kat takuk mata akhirnya tumpah jua melalui pipi montok kuh. adoiii.. sedih aaa... TERSENTUH! heeh..korang tengok tau!!! 








malas nak upload gambar benbanyak.nanti2 lah..banyak koje nak buat. bye2

*oh ye. title di atas tak ada kena mengena dengan hidup aku.kenapa? entah. HAHA.
kalau betul-betul an best. ceh! diploma pun tersorong-sorong. ada hati? 

HEHE.mekaceeh sudi bace  :)

No comments: