Friday, May 27, 2011

masanya hampir tiba..*sigh


Assalamulaikum^^


(bacaan dengan nada sedih amat diperlukan)

susah nak terima.kenapa cepat sangat? YE! kening aku ni dah nak bercantum dibuatnya. kenapalah cepat sangat..tup tap tup tap.. lusa akan bermulalah semester 3.oh yeah..suka nyeeee ^_^ ? OH! aku tipu. perasaan suka tidak pernah wujud dalam perjalanan hidupku..

kerana.. di sana..aku akan mengharungi liku-liku kehidupan yang mencabar bersama onak duri..

kerana,

LEPAS NII..


  • no more bangun @ 12 tgh hari dah
  • no more food yang enak-enak banget buatan mak
  • muka haku mesti hitam balek *nyampah!
  • dah tu..kena bangun pagi-pagi buta sebab tak nak berebut toilet *ahh.lagi nyampah!
  • nak pi mana-mana kena guna bas no 11 je. EH! kenapa bas no 11??? = kan kaki kau kalau berdiri macam no 11, (jalan kaki sendiri la)
  • huh, tak dapek la nak berjoli sakan dah.
  • tak ada dah oarng nak tolong aku..*selalunya kan..hehe :) cik tayunk la yang setia & rajin teman aku. kalau aku nak pi berjoli dengan member, dia la yang hantar,dia la yang jemput. (untung aa aku) HAHA
  • nak bermanja-manja dengan blog pun tak la.kat sana line macam haremmm.semput je 24 jam
  • uhm.dala..buat list ni. sampai tahun monyet tak habis lagi..





so?.. kenalah jugak terima hakikatnya.

ok bye!



EH  JAPPP..
-ada iklan-

=
=
=
=
=
=
=

*hidung tinggi tak bermakna sombong


HAHA..10q sudi bace yang tak seberapa ni

No comments: