Sunday, May 22, 2011

masih dalam pencarian :'(

Assalamualaikum^^



WAAAAAA... aku nak.. tak kira.. biar lah penat badan..biar pun mengerah tenaga jasmani dan rohani..biar laa..biar je apa-apa nak jadi.. aku nak jugak!!! aku memang taksub untuk mencari wahai kasut poojaan hati..idaman kalbuku . .Walaaahhh..



aku TERpaksa MENCURI tadi..*maaf

SEE??? GILABABINGBINTIBAUNPUNYA...LAWAAAAAAA weh.. aku nak..tadi seharian aku pergi menelaah..mencari-cari kasut exactly like that.. PUAS..aku jenjalan setiap pelusuk TS & SG.WANG. ada dah jumpa satu dua..tapi... ada saja tak kena..kasut yang jumpa masih belum dapat memuaskan nafsu dan hati yang agak lara sebab tak jumpa ini..

COMELnyaaaa..awat comel sangat.. dahlaaa tuu..very flexible.. u can ether use as high cut or even low.. LOVELY laah ..tak pa.. aku akan teruskan secara maksima yang boleh untuk mancari kasut ini.







=
=
=





TERcuri lagi @ FB AISYAH ISHAK  *hehe..sorry

AISYAH ISHAK...yesss...GILAAA JEALOUS with you.. YOU KNOW WHAT??? she's got this at Bandung for only RM 14..wowwwww...not one..but,.. two pairs derrr..rezeki dia laa..untungnyaaaaa... 


SUMPAH!!! jealous.jealous.jealous..OK DAH BYEEEE..*nak pi mimpi.ZzZzZZzzz kroh.kroh~

..
..
..

EH JAPPPPP...belum lagi..jangan ler tutup cepat sangat..nak bagi tahu ni.. tadi kan..WHOAAAAAA.. jumpa kak ngah,..muahahaha.kata je jiran tapi ketemunya di SG WANG & TS ...silap besau ahh.. lupa nak tanya.."kak ngah..bila nak belanjaa oden.." HAHA :))



ahhh.. apa dia? YEE! DIA MEMANG COMEL *macam aku
HAHAHA




mekacehhh sudi baca..***doakan aku dapat kasut tuh ea..

4 comments:

hfar said...

suh zam bawak pegi beli kat padang besar.. banyak barang kat situ.. maybe it will be ur day t0 get ur b0ot.. :)

HaNa Hani said...

ok..jom kite g bandung skrg jugak!
lame gak mencri kasot gini
^_^

Marliyana Mk said...

teheeee :).. malu nyeee... ADOIII.. bila pulak nak dapek..nak sekarang ! (HAHA)hang pi belikan lah..hehe

ALAAAAAA.. zam tuh bukan ada duit..sebok betoi dgn scrambler dia =D

Marliyana Mk said...

WALAHHH.. hana.. dia nak juga yee.. HEHEEE...

dah JOM..JOM SELIMUT sama-sama..***dalam mimpi jela kan nak pi bandung tu.HAHAHA