Tuesday, May 17, 2011

STYLE YOURSELF CONTEST by PIKALURVE


Assalamualaikum ^^


HELLO bebeh..eceeh.. aku join lagi laa.. kali ni memang HOTTT der.. style yourself contest.. aiyooo.. nak join tak? cepat..cepat.. dateline until 20th MAY 2011 je.. wakaka.. ape aku ni ketinggalan zaman? oh tidak! tadi masa dok jalan-jalan cari makan kat blog orang lain,.. aku terjumpa blog cik pika ni. thanks a bunch ye sebab mengadakan contest ini.YEYAYYY.. nak join. *tak payah naik bas express pun ..terus laju buat entry ni youuu.. HAHA. di sebabkan aku baru tahu.. kebas jelaa entah mana-mana gambar yang ada dalam folder cabuk dulu-dulu tu :)


___________________________________________


terms and condition :-

1. be PIKALURVE follower :D

2. make an entry with title STYLE YOURSELF CONTEST by PIKALURVE

3.  letak banner contest dlm entry and sidebar..link kan skali..

4. put a picture of yourself..with your own style!!! ..only one picture, much better if i can see from up to toes .. wokeyh? 

5. finished??? link kan your entry

6. tag 3 of your stylish friend..make sure they know






___________________________________________________

M
Y

S
T
Y
L
E

.
.
.
.
.
.
.
.
.


ADOIII... kan dah kata.. semua gambar lama.. yuhuuu.. sorry.cik pika..TERbanyak pulak upload gambar..saya harap cik pika sudi menerima kekurangan saya.. hakhakhak.. my style? yahh. loves to wear jeans.. comfort! tak kan nak pakai skirt, maxi dress jew..nanti ditiup angin..WAUUUU...*melayang dengan aku2 sekali.wakaka.. loves shawl & bawal damn much..tapi..sometimes..kalau serabut ayam sangat dah, sarung tuduk bibik je.alahaiii.yang express tu.hehe. 

simple jelaa kitew nih..yang penting selesa..*suka hati lah nak pakai apa pun...bukan duit kau :) kan cik pika? cik pika yang budiman..boleh laa memilih yang mana-mana sahaja gambar mengikut kesukaan & cita rasa yang meletup kebabomm tuu ^,~




setelah menggembleng tenaga..
berkerah tulang empat kerat dan segala sendi & otot yang ada.
gambar ini jadi taruhan :)


T.  A . Gs
  1. http://neynaneyno.blogspot.com
  2. http://therealmeishere-ayu.blogspot.com
  3. http://nedylove.blogspot.com



*mekacehh sudi bace :)

No comments: