Saturday, May 28, 2011

Malaysia's Next Top Female Blogger..who ? me? tak percayalah!

Assalamualaikum^^


EH! tengok.. follower dah bertambah.. mahu tips? ..

HAHA.. tak ada makna.. follower aku bertambah bukan bagai cendawan tumbuh malah perjalanan siput lebih laju lagi.wehee :D OH YE! since my blog was created in June,2010 .aku baru ada 100 follower sekarang.oh yeahh.. SILAKAN GELAK KUAT-KUAT. wakahkahkah..

MEMANG la since June,2010.tapiii.. masa tu aku buta huruf main blog ni.baru awal tahun ni aku aktif.so? not bad kan? OH BY THE WAY..special thanks to you guys because sudi be my follower *terharu :) tengoklah siapa yang bertuah menjadi followerkuh yang ke-100.



thanks Sandra Azwan :) and others.

ohh ye. if i was not mistaken. Sandra Azwan ni aku pernahlah jenguk & skodeng-skodeng dia dulu. tak sangka pulak dia rajin follow aku.hakhakhak..kami sama.. suka fashion.hehehehehe ^_^ oohh.tu pun dia ada buat contest Malaysia's Next Top Model Opppss..Malaysia's Next Top Female Blogger la.. wehee:D ..JOM LAA join..huhu.. aku belum terima hidayah lagi laa nak join. HAHA. tak laaa. aku tak ada masa laa..busy sebab semester 3 bakal menjelang lusa! :(


click banner untuk JOIN.
aku guarantee. korang masuk okay.. tak pa..JOM tengok habuan dulu... NAHHH


  • Main Prize: Sandra Azwan ‘Baby Doll Dress’ worth RM850.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.

  • 1st Prize: Sandra Azwan ‘Front Zipper Top’ worth RM550.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.

  • 2nd Prize: T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ Coffee Bean, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.

KAN? lumayan kan? aku tahu korang mata duitan HAHA.. apa nak pikiaq lagi. JOIN just for free.mana tahu luck mengena. hadiah memang mengancam derr T_T 

Malaysia's Next Top Female Blogger..who ? me? tak percaya! memang ..tak payah percaya!! masuk pun belum lagi :))

 *** ok dah!!! ***




today's the last day for us..together :( 


wehuu:) penatnyaa hari ini.. dahla dengan ada kenduri kahwin sana-sini. beli barang segala bagai.. dah balik rumah pulak terus laju-laju bertranformasi. bukan bertukar dengan kuasa bulan tuh (sailarmoon) tapi.. dengan sepantas kilat laa tadi sebab hari ini adalah..yang terakhir buat kita :(

SEDIHNYAAA.. baru je lepas bersamaan dan menghembuskan bait-bait cinta dengan cik tayunk.. dah dah.. cik tayunk dah naik bas pun sekarang ni..giliran aku pulak esok.hurmm.. malasang argghhh aku cam gini !


gambar lama
okay. YELLOW. thanks lampu McD . errrghhh :/


ok bye! 


mood : mahu puaskan diri dengan katil :D

4 comments:

Sandra Azwan said...

Yeay..follower yg ke-100!

p/s: Thanks sebab sudi promote my special contest tu..hehe, join la babe..;-)

Marliyana Mk said...

weheee :) most welcome. HAHA..

insyaAllah ..kalo ade masa i join .hee:)

HaNa Hani said...

pergh...awat lumayn sgt prize contest tuh
terkesima sebentr
^_^

Marliyana Mk said...

HAHAHA.. kan? lumayannn gilerrr :D JOINNN ler