Monday, May 23, 2011

pendek-pendek sudah..

Assalamualaikum^^


HAI.. aku baru je balik rumah.. terus bukak laptop laju-laju..HAHA.tak ada laaa.. dah wangi ni pun..mandi dah. OUH ye.. aku nak pi melantak ni.. tapi.. tu laa.. nak story lah sikit.. kang blog aku berhabuk lagi bersawang pulak.. walaupun aku tak update dua hari ni.. UHM..not bad.not bad.. Stats;blog page views every single day more that 100..entah..siapa laa tengok blog tak seberapa aku ni. HUHU... btw, thanksssss :)) *lets hug virtually (AHH.. bajet je lebih yana nih)


OKAY laaa... semalam aku pi beronggeng with my cousin. Mastura Edora.. Yeahh.. nama dia pun nak M jugak kan.. HAHA.Marliyana..Mastura..*siapa la yang kahwin dulu. (AHH.sudah..melalut tak habis-habis).Wowww.. result matrik yang keluar baru-baru ni kan,..she's got 4flat.. Err:/ I was...auwww.. mak datuk teror gila babing kau nih.. dahla sains hayat. gilleh menyampah aku dengan sains2 nih.. sebab tu aku hambik business studies..AHHH.konon nak lari dari aliran sains..tapi..jerih payah nya tetap sama..Euwhh..(tak ada apa yang senang kan) Congrats Mas..*aku pun nak..nak dekan ;O


Kolej Matrikulasi Melaka.. YEAHHH.. family aku tolong hantar dia tadi.. dia buat matrik 2 tahun.NyahHAHA.. besau-besau la bilik dia.. tapi yang tak boleh blah tu laa..certain buildings kan still bertepek-tepek dengan batu-bata..dinding bilik dia pun.HAHA..its okay lah dear..jangan nangis yea..***creative what.. HAHA. tingkat 4 pulak tuh.. PUASSS.. aku dok mengangkut barang..EH! barang perempuan memang wajib banyak eh?..serabut ayammm aku.. (padahal barang aku lagi banyak dari dia..KINI,baru mengerti)


okaylaaa.. lapau ahh.. nak pi mencekik PUAS PUAS..ahad depan dah masuk uitm dungun.UWAAAA

***UWAAAA... lusa result exam keluar la.. tatotnyeee..


=
=
=

okaylah..bubye > perut dah buat konsert non-stop ni ha..

^^ mekaceh sudi bace

No comments: